2012. december 7., péntek

Egyszerű karácsonyi dekoráció

Kicsit lassan szántam rá magam, hogy a karácsonnyal foglalkozzak. Engem minden évben mellbevág, hogy egyre korábban, az idén már október közepétől elkezdődött a kereskedelmi őrület és a csapból is a stille nacht folyik... kerültem is az üzleteket, üzletházakat, még egy kicsit el akartam odázni a karácsonyvárást és csakazértis az őszre figyeltem. :) 
Véleményem szerint mire elérkezik a december, az advent, az örömteli készülődés időszaka, az emberek talán már meg is unják ezt a nagy felhajtást és már nem is lehet fokozni a hangulatot. Karácsonyra meg a csúcspont helyett sokaknál a kipurcanás marad. :(
Na de ez itt most nem a nyavalygás helye! December van! Lássuk a medvét ...ja nem, azt majd februárban...
Szóval jöjjenek a karácsonyi dekorációs ötletek...úgy tervezem több poszt is lesz, más-más tematikával. Először következzenek az egyszerűen kivitelezhető dekorációs ötletek házon kívül és belül...


Tobozok festékbe mártva vagy lefújva





  Tojásfehérje habbá verve porcukorral + gyöngycukor


  gombokból

kiszúróformákból





jégbafagyva 1.

jégbefagyva 2.

Hamarosan jönnek még:    Házilag elkészíthető különleges karácsonyi üdvözlőkártyák
                                        Alternatív karácsonyfák
                                        Karácsonyi kivilágítás

Nincsenek megjegyzések: