2013. július 8., hétfő

Ágyneműhuzat - hát nem mindegy?

"Nem teljesen mindegy? Úgysem látom mert alszom, akkor meg csukva van a szemem".

Annyira meglepődtem ezen a kijelentésen, hogy hirtelen nem is tudtam rá mást válaszolni, csak annyit hogy nem.
Mivel azóta is izgat a dolog és azt gondolom, hogy azon kívül, akitől ezt hallottam, még sokan gondolják így - mármint, hogy mindegy, hogy milyen az ágynemű - ezért megér ez téma pár gondolatot.

Talán nemcsak az ágynemű huzatról van itt szó, hanem azokról a hatásokról, amik a környezetünkből hatnak ránk: színek/színtelenség, minták, fény/sötétség, illatok/szagok, zajok/csend, tapintás, hőmérséklet, páratartalom...stb. Ezek a környezeti hatások talán nem is mindig tudatosulnak bennünk, de a tudatalattinkba belopózva nagyon is hatnak ránk. Hatásuk attól is függ, hogy milyen lelkiállapotban vagyunk, mire vágyunk vagy mire nem.

Nem kell megijedni, nem megyek bele tudományos fejtegetésbe, nem is tehetném hiszen ez egy külön tudományág - környezet-pszichológiának hívják. A lényeg, hogy a környezetünk, a környezetünkben lévő dolgok, tárgyak hatnak ránk, akár foglalkozunk velük, akár nem.

Egyszóval nem mindegy milyen az ágynemű, ahogy a függöny mintája vagy a fal színe sem. 
 
Amikor a hálóba lépsz elég nagy felületen köszön rád az ágynemű.
Nézd meg a tied milyen? Mit üzen neked? 
Na persze nem fog megszólalni!  :)

Inkább arra vagyok kíváncsi, milyen érzéseket kelt benned...
-Unalmas? (Eddig észre sem vettem.)
-Színes, vidám?
-Szexi?
-Gyerekes?
-Romantikus?
-Igazából utálom, látni sem szeretem!

Most gondolj bele: este ez az utolsó (vagy majdnem az utolsó) amit látsz, reggel meg az első, azaz egész éjjel veled van, hat rád! Ez elég sok idő! Persze nem arról van szó, hogy az ember az ágyneműjét folyton-folyvást nézegeti, elég ha egy szobában vagy vele.  :)

Különböző márkájú ágyneműhuzatokból válogattam azokat, amik nekem tetszenek és amiket szívesen ajánlanék másoknak is.






























Nincsenek megjegyzések: