2012. december 12., szerda

Jégkoszorú és társai

Ma már napközben is erősen fagyott, itt volt az ideje, hogy kipróbáljak néhány dolgot.
Az egyik a jégkoszorú. 
Nálam éppen akadt itthon egy megfelelő (sütő)forma :) volt még a kertben pár elszáradt rózsa, meg rózsabogyó, örökzöldem mindig van, piros bogyó meg a szomszédnál...   
Ezeket elrendeztem a formában és ráöntöttem a vizet. A többit a fagy elvégzi. 
Holnap meg majd meglátjuk hogyan sikerült!  :)




Pár napja még találtam a kertben egy-két félig megfagyott cikláment -gyorsan behoztam őket, már jól vannak  :)  - meg egy virágtartót, amibe belefagyott az esővíz. Amikor kiborítottam belőle, akkor láttam milyen szép formája van. 
Hogy mit tartalmazott még a csomag, azt inkább hagyjuk...
Szóval ma arra gondoltam, kitakarítom a formát és ételfestékkel megfestett vizet fagyasztok benne. Szép kis kerti decor lesz belőle. Na majd meglátjuk...
Egy baj van csak, mivel egy formám van, egyszerre csak egy készülhet. Eltart majd egy darabig, míg kirakom velük a járda melletti területet.  :)

   

Ha már annyira belejöttem...   :)

Nincsenek megjegyzések: