2013. február 7., csütörtök

Bikram jóga

Egy ideje kacérkodok a gondolattal, hogy kipróbáljam a jógát.
Na, ma jött el az ideje. Ha lúd, legyen kövér... egyből egy bikram jóga órára szaladtam be...  :)
Gondoltam, jó lesz az a kis meleg (40 C !) ebben a szmötyi időben, ha már mai nap is hólapátolással kezdődött.
A foglalkozás első felét elég jól bírtam, érdekes volt, hogy  a meleg miatt észrevehetően hajlékonyabb voltam, de a második részben már volt, hogy kihagytam egy-egy gyakorlatot és megpróbáltam CSAK lélegezni és életben maradni. Becsületemre legyen mondva, a 90 perc alatt nem hagytam el a termet! :)  Tényleg igaz: meditáció nyitott szemmel. Az ember semmire sem gondol a jóga közben, mert nem is tud :) csak magával van elfoglalva.
Most a 10 napos próbabérlettel annyiszor mehetek, ahányszor akarok. Legközelebb talán már néhány fotót sem felejtek el készíteni. Nagyon tetszett a jógastúdió belső kialakítás. Volt néhány nagyon jó ötlet. Nem a szokásos indiai hangulatot hozta, mint a jógastúdiók általában, de mégis  nyugodt, decens, harmónikus volt a hatás. Egyetlen dolog ami kellemetlen volt, hogy a terem nagyon visszhangzott, emiatt az oktató szavai nehezen voltak érthetők, hiába beszélt hangosan. Igazából ilyenkor minél hangosabb valaki, annál rosszabb. Ezen a hiányosságon azonban egy-két akusztikai panellel, vagy textillel a falon, könnyedén lehetne segíteni.


Nincsenek megjegyzések: