2013. március 7., csütörtök

Tavaszi frissítő

Ezt az egyszerű receptet tegnap hallottam egy kedves ismerősömtől. Annyira megtetszett, hogy ma el is készítettem. Nagyon egyszerű és csak 3 összetevőből áll. Azoknak, akik küzdenek a tavaszi fáradtsággal vagy éppen betegek, kifejezetten jól jön. A többiek meg csak élvezzék!  :)
Nagyon finom!

3 db jól megmosott, felszeletelt citrom
1 kb. 7-8 dkg-os gyufaszál méretűre vágott gyömbér
30 dkg virágméz

Ezek éppen belefértek az 1 literes üvegbe. 15 perc múlva már fogyasztható. Akkor a sűrű méz teljesen folyóssá válik. Egyből megkóstoltam egy kanálnyit, hű nagyon jó, jobban frissít, mint a kávé.
Aztán jutott belőle a teámba. Feldobta azt is, nem csak engem!  :)
Szerintem fagyival vagy süti mellé is jó!
Elvileg hűtőben pár hétig eláll, de azt hiszem nálunk nem fog ennyi ideig megmaradni. 







Nincsenek megjegyzések: