2013. március 17., vasárnap

Eszter szobája

Hozott anyagból  - talán ez lehetne az alcíme annak a munkának, amin pár napja dolgoztam.

Eszter azzal keresett meg, hogy egyszobás kis lakásán, pontosabban egyenlőre csak a szobán szeretne frissíteni.
Rövid találkozásunk alkalmával kiderült, hogy bár elvileg egyedül él a lakásban, gyakorlatilag nagyon is sokan és gyakran fordulnak meg nála, sőt ott is alszanak, úgyhogy minden alvóhelyre szüksége van.
Szám szerint 5 db! Hűha!
A szobában a meglévő bútorokat kell felhasználnom, mivel a kezdő orvosi fizetése nem tesz lehetővé  nagyobb beruházást.
Megbeszéltük azt is, hogy a jelenlegi elrendezéssel, kialakítással mik a problémái és igényei...ez azért nagyon jó, mert ha valaki ilyen jól meg tudja fogalmazni őket, akkor nekem már csak a megoldásokat kell megtalálni!   :)
No tehát, a keretek adottak!
A beszélgetés során az is kiderült, hogy Eszter fotózik is  - nagyon szép természetfotói vannak - két képét láttam is a szobában...ebből jött az ötlet, hogy ezekre helyezem a hangsúlyt és ezek adják majd a dekoráció és a szoba hangulatának fő elemét. A saját fotóról készített vászonkép hangulatos, személyes és egyedi eleme a szobának. Eszter itt készítteti el a többi fotót.
A bútorok átrendezésével kezdtem, hogy a térszervezésen javítsunk kicsit. A 4 változatból Eszter nagyon gyorsan kiválasztotta a számára legkedvezőbbet.  Minden bútor marad, sőt...   :)

Na de jöjjenek a képek...


A jelenlegi elrendezés
 




A felmérési alaprajzomon szerintem csak én igazodok ki.  :)

és még pár gyors vázlat



Az e-mail váltásokat követően kialakult a végleges állapot, mindkettőnk megelégedésére.
Ugye Eszter!  :)

tervezett alaprajz

falnézetek




kollázs



Mivel Eszternek raklap-asztalt javasoltam a következő bejegyzésben mutatok pár ötletet is...  itt

Nincsenek megjegyzések: