2012. augusztus 27., hétfő

Kortárs magyar - ARTplacc

Biztos kiderült már egy-két posztból, hogy bár nem vagyok fanatikus, de szeretem a piacokat. Van egy mondás: Ha kevés időd van megismerni egy várost/népet, nézd meg a piacot és a temetőt! ...vagy valami ilyesmi. :) 
Tihanyban is nyitva  szombatonként a termelői piac a fenti, nagy parkolóban a kanyarnál és bár nagyon régóta töltöm a környéken a  nyarakat, csak az idén fedeztem fel. Annyira megtetszett, hogy amikor csak tehettem feltekertem oda - biciklivel! Nem is annyira a vásárlás, inkább az élmény és a hangulat miatt. Persze, azért sosem jövök el onnan üres kézzel vagy hassal.  :)
De most nem is erről akartam írni, hanem arról, hogy utoljára egy nagy sátor is állt itt és kortárs művészek kiállítása volt látható pár napig. Azt gondoltam, hogy csak kicsit bekukkantok, ha már erre járok, de aztán ott ragadtam. Volt pár alkotás, ami nagyon tetszett. Sajnos csak a mobilom volt nálam, a képek minősége nem lett túl jó, de talán visszaad valamit. Nem lesz mindenhol ott az alkotó neve sem, hiába fotóztam le, a gyenge minőség miatt nem tudom elolvasni.  :(
 Jöjjenek a fotók...

Gazdag Ágnes: Vénusz

Gazdag Ágnes: Nyúl





Rabóczky Judit

Baranyi b András: 1000





  Szeretem a bőrö(n)d  illatát...    :)

 Szabó Ottó  "birodalmi lépegetője"
 
Marton Zsolt: Rajzfilmfigurák anatómiája






Nincsenek megjegyzések: