2012. január 16., hétfő

Hasznosítsd újra az agyadat!

A múlt héten részt vettem egy négynapos ún. jobb-agyféltekés rajztanfolyamon. Hallottam ezekről a tanfolyamokról néhány dolgot  korábban : hittem is - nem is.
Hááát... hihetetlen volt!
Eleinte kicsit féltem tőle, mert annak idején egy 2 órás rajzórát is nehezemre esett néha végigülni-rajzolni.
Az első napon a 8 óra (!) úgy ment el, hogy észre sem vettem és ez később sem volt másképp. Az igaz viszont, hogy esténként olyan voltam, mint akinek kimosták az agyát. :)
A napok alatt a rajzolás feladatból, örömteli, izgalmas folyamattá alakult.
Külön köszönet érte Panajotu Annának, aki végigvezetett ezen a felszabadító, izgalmas úton!

www.jobbagytekesrajztanitas.hu


 


 A tanfolyamon készült rajzaim:
( mert hogy azóta is készült már egy-két darab :)

















Nincsenek megjegyzések: