2012. január 20., péntek

Csak belevágtam...

Ősszel előadás-sorozat kezdődött az Europa Design-ban: "Design drazsé avagy a közületi terek színes világa" címmel. A képi anyag összeállításában hónapokon keresztül én is részt vettem. Szerettem csinálni, a gyűjtögetés során rengeteg érdekes, új dologgal találkoztam, olyanokkal is, amelyek ugyan nem tartoztak az előadások menetéhez, de valamiért megragadtak.
A munka közben eszembe jutott, hogy az itthoni gépemen az évek alatt fölhalmozott ötlet-design-enteriőr-bútor gyűjteményemmel is kellene valamit csinálni, mert akkorára duzzadt, hogy az már követhetetlen.
És ott van még a bécsi, budapesti, milánói és a londoni design kiállításokon készített több ezer fotóm! Rendet kell teremtenem, mert már magam sem látom át! Egyszerűen gőzöm sincs, hogy mi hol van és egyáltalán mim van.
Aztán jött a szikra, hogy feldolgozom őket blog formájában! Annyira elragadott a lendület, hogy azonnal neki akartam állni. És neki is kezdtem, abban a pillanatban!  Adjuramisten, de rögtön! Még az sem akadályozott, hogy gőzöm sem volt, hogy kell ezt csinálni. :)
Egyáltalán, hol lehet blogot írni? Megvan! De mi ez a sok beállítás, kérdés, válaszd ki...   na, elég legyen!
Aztán megismerkedni a felülettel,  mi hol van -a francba az előbb már egyszer megtaláltam- elkezdeni, csinálni... egyszerűen csak vitt a lendület.
Az első feladatot nagyon gyorsan le akartam tudni: névadás! Mivel hónapok óta futott már a Design drazsé (mint előadás) és kicsit már a magaménak is éreztem, úgy gondoltam, hogy ez nagyon is jó címe lesz az én blogomnak!
Színes, válogatós, szuper!
Első feladat: névadás pipa... gyerünk tovább...ismerkedés, beállítások, szerkesztés, milyen háttér, milyen betűtípus, milyen szín...majd később átalakítom... első posztok gyerünk... gyerünk...
Kis idő elteltével aztán egyszer csak belém hasított:: Oops! Hát én simán lenyúltam a nevet!
Hááát... most már nincs más hátra, mint előre... gyorsan túl akartam lenni rajta, most törhettem a fejem.
Új néven, de a régi blog folytatódik...gyerünk...

Nincsenek megjegyzések: